پارت ها
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

اسكوتر برقي شيائومي مدل M365

xiaomi scooterمقدار خميدگي نيز معادل 1500R (معادل يك دايره با شعاع 1500 ميليمتر) است. در حال حاضر، اين مقدار بيشترين مقدار خميدگي يك مانيتور گيمينگ بوده و همين موضوع براي محصول جديد شيائومي به عنوان يك نقطه قوت شناخته ميشود. مانتيور گيمينگ شيائومي با قيمت 400 يورو در بازار كشورهاي اروپايي به فروش ميرسد. اسكوتر برقي Mi 1S شيائومي نسخه جديدي از مدل اصلي M365 است. وزن اين محصول 12.5 كيلوگرم و باتري آن توانايي طي كردن مسافت 30 كيلومتري را براي دستگاه ممكن ميسازد. اين اسكوتر همانند مدل قبلي از يك موتور 250 وات بهره ميگيرد كه قدرت آن در حداكثر حالت به 500 وات ميرسد. حداكثر سرعت اين اسكوتر برقي 25 كيلومتربرساعت است. به عبارتي ديگر، يك فرد 75 كيلوگرمي ميتواند به وسيله اين اسكوتر برقي با سرعت 15 كيلومتربرساعت در يك مسير صاف حركت كند. اسكوتر Mi 1S از يك نشانگر عددي براي نمايش سرعت و چندين آيكون براي نمايش حالتهاي حركت بهره ميگيرد. مدل قبلي آن به يك چراغ LED ساده مجهز شده بود كه فقط شارژ باتري اسكوتر را نشان ميداد.

  • جنس بدنه: آلومينيوم «رده هوافضا»
  • يك عدد دفترچه راهنماي كاربر
  • حداقل وزن مناسب براي استفاده كننده 25 كيلوگرم
  • محل قرارگيري نشان دهندهي وضعيت موتور: زير كليد پاور
  • قطر چرخ

xiaomi scooterكفش كوهنوردي بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟ اسكوترها از نظر ساختار در دو مدل بورد 2 تكه و بورد 3 تكه توليد مي شوند. كه قيمت بهترين اسكوتر برقي از نوع برد 3 تكه به دليل نكات ايمني بيشتر، كمي بالاتر است. در اسكوترهاي با برد 3 تكه يك برد به پردازش و دو بورد به تعادل فرد كمك مي كنند كه اين سبب افزايش قيمت اين وسيله ها شده است. البته اسكوترها از نظر اندازه چرخ و قطر لاستيك نيز در دسته هاي متفاوتي قرار مي گيرند. طبيعتاً هرچه بر اين ابعاد افزوده شود، سرعت و قدرت اسكوتر برقي نيز بالا مي رود، بدين ترتيب طبيعي است كه قيمت دستگاه نيز ارتقا يابد. با بررسي ويژگي هاي بهترين اسكوتر برقي در ايران متوجه مي شويم كه اغلب آن ها داراي باتري هاي ليتيوم يوني با كيفيت و از برندهاي معتبري مانند سامسونگ و ال جي هستند. البته امكانات ديگري مانند چراغ ال اي دي، ظرفيت بالاي باتري، قدرت خوب موتور، سرعت و دامنه حركت و …

اسكوتر شيائمي

در دو طرف فرمان اسكوتر پوشش مخصوصي تعبيه شده است كه از تعريق بيش از اندازه دست جلوگيري ميكند و كاملا با پوست بدن سازگاري دارد. همچنين برجستگيهاي بسيار كوچكي بر روي اين پوشش وجود دارد كه از لغرش دست در آب و هواي باراني يا هنگام مرطوب بودن دست كاربر جلوگيري ميكند. در قسمت مياني فرمان يك نمايشگر جديد تعبيه شده است كه كاملا يكپارچه طراحي شده و به جذابيت ظاهري اسكوتر كمك زيادي ميكند. اسكوتر برقي شيائومي Mi Electric Scooter 3 از گواهينامه IP54 بهره ميبرد و بنابراين در براي نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت بسيار خوبي را از خود نشان ميدهد. چرخهاي عقب و جلو 8.5 اينچ قطر دارند و از فناوري پنوماتيك بهره ميبرند. طراحي سيستم فرمان و چرخها به گونهاي است كه از نفوذ گرد و غبار و مشكلات فرماندهي جلوگيري ميكند و بنابراين امكان تصادف يا بروز حادثه به دليل نقص در فرمان، صفر است. مي الكتريك اسكوتر 3 براي كاربراني با قد 120 تا 200 سانتيمتري و سن 18 تا 50 سال مناسب است.

xiaomi scooterامروزه بازار اسكوترها بسيار رونق پيدا كرده و شركتهاي مختلفي براي بزرگسالان اسكوترهاي جديد و كارآمدي توليد كردهاند. اسكوترهاي فعلي در مقايسه با انواع قبلي، به برخي فناوريها مجهز و سرعت و برد مسافت آنها هم بيشتر شده است. به همين دليل روزبهروز به محبوبيت اسكوترها اضافه ميشود. اگر فكر ميكنيد با نزديكشدن به بهار وقت آن شده كه يك اسكوتر بخريد، خوب است قبل از تصميم به انتخاب با برخي از بهترين نمونههاي اين وسايل حمل و نقل جالب در جهان آشنا شويد. برخي افراد از اسكوتر براي رفتوآمد از منزل تا فروشگاههاي اطراف خانه استفاده ميكنند و البته برخي ديگر فقط نگاه تفريحي به آن دارند. آيا ميخواهيد با اسكوترتان كمي هيجان را تجربه كنيد؟ اگر آنقدر دل و جرأت داريد كه با اسكوترتان سريع برانيد، سراغ اسكوترهايي برويد كه بيشترين سرعت را دارند. هنگام خريد، اسكوترهايي بخريد كه بدنه آنها از مواد سبكي مانند آلومينيوم توليد شدهاند. آلومينيوم نهتنها سبك است، بلكه دوام بالايي دارد. در ضمن اگر اسكوترتان را براي كاري غير از بازي و تفريح ميخواهيد، هرگز اسكوترهايي را نخريد كه قطعات پلاستيكي دارند.

كاري كه مي توانيد در مورد اسكوتر شيائمي انجام دهيد كه در 15 دقيقه آينده شروع مي شود

اين اسكوتر ظاهر زيبا و مدرني دارد و حتي چراخهاي آن بهصورت هوشمند عمل ميكنند. استفاده از ترمز ضد قفل E-ABS علاوهبر ديسك دو تايي ترمز براي واكنشهاي سريع در سرعتهاي بالا، سيستم ايستادن و ترمز اين محصول را تشكيل ميدهند كه روي هم رفته امنيت بسيار بالايي را براي راننده اين اسكوتر تامين ميكنند. باتري M365 از نوع ليتيومي280WH 18650 است كه ميتواند با احتساب وزن سواري 75 كيلوگرم تا مسافت 30 كيلومتر را پاسخگو باشد. وزن اسكوتر برقي شيائومي مدل M365 به 13 كيلوگرم ميرسد كه شايد به نظر كمي سنگين بيايد ولي با قابليت تا شدني كه بهراحتي و در سه ثانيه انجام ميشود حمل آن بسيار آسان شده است. اين اسكوتر برقي در حالت معمولي با جريان برقي 250 وات حركت ميكند اما در حالت اضطرار اين جريان برق ميتواند تا 500 وات هم برسد. Xiaomi M365 Electric Scooter داراي يك اپليكيشن همراه است كه مختص به اين محصول طراحي و ساخته شده است. اين نرمافزار كه برروي تمامي گوشيهاي IOS و Android قابل نصب است اطلاعاتي را از قبيل سرعتي كه با آن در حال حركت هستيد، ميزان شارژ و مسافتي كه با اين شارژ ميتوانيد طي كنيد را به شما ميدهد. همچنين با استفاده از الگوريتمي براي خواندن سيگنال سنسور حركت كه از طريق اسكوتر براي اين نرمافزار ارسال ميشود با تنظيم خودكار سرعت به راننده كمك ميكند و باعث خستگي كمتر او در حال سواري بر روي اين محصول ميشود. ابعاد اين اسكوتر در حالت معمولي و آماده براي سوار شدن 108x43x114 سانتيمتر و در حالت تا شده به 109x43x49 تغيير پيدا ميكند. چرخهاي استفاده شده در اين اسكوتر ۸٫۵ اينچ و اندازه موتور آن 6.7 اينچ مي باشد. برق ورودي ۱۰۰ الي ۲۴۰ ولت AC با فركانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز ميباشد.

اين اسكوتر قابليت حركت در محيطهاي با شيب 15 درجه دارد.

شما به وسيله اين اپليكيشن قادر خواهيد بود تا سرعت اسكوتر برقي خود را در حال حركت كم يا زياد كنيد. اين اپليكيشن همچنين به شما اين امكان را ميدهد تا بتوانيد اسكوتر برقي خود را تا 360 درجه بچرخانيد. براي اينكه بتوانيد بهراحتي به وسيلهي اين اسكوتر برقي حركت كنيد، بايد دو پاي خود را به صورت كامل روي پدالهاي آن قرار دهيد تا به وسيلهي حركات شما و سنسورهاي موجود در پدال، اسكوتر برقي به حركت درآيد. اگر بخواهيد اسكوترتان را به سمت جلو حركت دهيد، بايد كمي به سمت جلو متمايل شويد تا بر اثر افزايش فشار به قسمت جلوي پدال، اسكوتر شما حركت را آغاز كند. همچنين براي حركت رو به عقب نيز بايد كمي به سمت عقب خم شويد. اگر بخواهيد اسكوتر را به طرفين حركت دهيد، بايد در جهت چرخش خود مقداري نيروي مخالف روي پدال وارد كنيد تا اسكوتر به طرفين حركت كند. اين اسكوتر قابليت حركت در محيطهاي با شيب 15 درجه دارد. درواقع اگر در مسيري حركت ميكنيد كه ناهمواريهاي كمي دارد، ميتوانيد به كمك اين اسكوتر به مسير خود ادامه دهيد؛ اما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه نميتوان از آن براي محيطهاي بسيار پرشيب استفاده كرد.

كنترل از راه دور دانگل شيائومي كيفيت نسبتا خوبي دارد.

شركت شيائومي يكي از متنوعترين اكوسيستمهاي سختافزاري را دراختيار دارد. اين شركت چيني در روز گذشته از دانگل جديد Mi TV Stick، دو اسكوتر برقي و يك مانيتور گيمينگ رونمايي كرد. اين دانگل توانايي استفاده از قابليتهاي هوشمند سيستمعامل اندرويد 9 را در اختيار تلويزيون معمولي شما قرار ميدهد. البته، دانگل جديد شيائومي نسبت به Mi Box سادهتر است، اما با اتصال به پورت HDMI تلويزيون ميتواند محتواهايي با رزولوشن تصوير 1080p را نمايش دهد. دانگل Mi TV Stick از تراشه S905 Y2 شركت Algomic بهره ميگيرد كه حافظه رم 1 گيگابايتي و حافظه داخلي 8 گيگابايت eMMC 5.1 آن را همراهي ميكنند. براي استريم محتواهاي موجود در اينترنت نيز ميتوانيد از اتصال وايفاي 5 (ac) كمك بگيريد. كنترلر هم توسط بلوتوث نسخه 4.2 به دستگاه متصل ميشود. كنترل از راه دور دانگل شيائومي كيفيت نسبتا خوبي دارد. اين كنترلر در عين سادگي از يك اير موس و دكمههاي دستي بهره ميگيرد و كاربران ميتوانند بدون هيچ پيچيدگي خاصي از آن استفاده كنند.

استفاده از اين دستگاه نيازي به گذراندن مراحل آموزشي نداشته و چندان سخت نيست و در ابتدا براي حفظ تعادل مي توان از فردي كمك گرفت و يا در كنار درخت و يا ديوار تمرين كرد. براي سوار شدن يكي از پاها را روي اسكوتر مي گذاريم و پس از روشن شدن چراغ دستگاه كه نشان دهنده تاييد حركت است پاي ديگر را قرار مي دهيم. با فشار دادن پا به سمت عقب ميتوان عمل ترمز را انجام داد.در اين پست مدلهاي شيك و زيبا از اسكوتر برقي قرار داده ايم ميتوانيد با توجه به سليقه و نياز خود انتخاب و خريد كنيد. توجه نماييد كه قيمتهاي مدلهاي زير هر هفته بصورت اتوماتيك از سايت فروشنده يكبار به روز رساني ميگردند ولي جهت اطلاع دقيق از قيمت روز نيز ميتوانيد بر روي لينك هر كدام كليك نماييد. اسكوتر برقي با هر بار شارژ چقدر راه مي رود؟ اين دستگاه داراي توان حركتي 15 كيلومتر بر ساعت بوده و در صورت شارژ شدن كامل قادر به طي 20 كيلومتر مسافت خواهد بود. روي اسكوترها نمايشگرهايي وجود دارد كه از روي آن مي توان به ميزان شارژ آن پي برد. سايزبندي در اسكوتر برقي چگونه است ؟ چه اسكوتري براي بزرگسالان مناسب است ؟ اسكوترهاي ۶.۵ اينچي براساس مشخصات اسكوتر برقي كه دارند به عنوان رايج ترين و محبوب ترين سايز اسكوتر برقي شناخته مي شوند. چون اين سايز اسكوتر برقي هم براي كودكان و هم براي بزرگسالان مناسب است.

{{وقتي شما|اگر|يك بار|هروقت|در حالي كه مي‌خواهيد} از {مردم|مردم|افراد} درباره اسكوتر شيائمي {اين است|اين است} بپرسيد} آنچه را پاسخ|همه چيز شما آرزو مي‌كرديد درباره بدانيد اسكوتر شيائمي و خيلي خجالت ميكشيدمخجالت ميكشيدم بپرسم|واقعاً با اسكوتر شيائمي چه اتفاقي مي‌افتد|درس بزرگترين اسكوتر شيائمي من}

نكات ويژهاي وجود دارند كه طراحي اين اسكوتر را منحصر به فرد مي كنند. سادگي و زيبايي، كاربردي بودن و قابليت استفادهي بسيار بالا، جمع و جور بودن و رعايت جزئيات مختلف در همهي نقاط، از اين ويژگيهاي منحصر به فرد هستند. رعايت اصول و استانداردهاي طراحي مدرن باعث شده تا اين اسكوتر، عناصر هندسي بسيار يكنواختي را در طراحي خودش داشته باشد. اين طراحي يكنواخت باعث شده است تا اتصالات خطرناك و مشكل ساز نيز در بدنه وجود نداشته باشند. بايد توجه داشته باشيد كه وجود اتصالات خطرناك ممكن است موجب شكستگي و يا شل شدگي قطعات در حين راندن اسكوتر شود كه خطرات زيادي را مي آفريند. خوشبختانه شيائومي اين اتصالات را در اسكوتر خودش حذف كرده است تا ايمني كاربران را افزايش دهد. يكي از مهمترين ويژگيهاي يك اسكوتر توانايي حمل و جمع كردن آن است. اندازه اين اسكوتر در حالت جمع شده نيز بسيار خوب و مناسب است.

6 اشتباه وحشتناك براي دوري از اگر شما (انجام دهيد) اسكوتر شيائمي

يك دكمه و چندين عملكرد: شما با يك دكمه در اسكوتر برقي Mi مي توانيد چندين كار انجام دهيد. خاموش و روشن كردن وسيله، سوييچ كردن بين حالت هاي سرعت و خاموش و روشن كردن چراغ ها همگي با يك دكمه انجام مي شود. زماني كه در حال رفتن به سر كار هستيد دكمه S را فشار دهيد تا سريع تر حركت كنيد. موقعي كه در حال گشت زني در پارك هستيد دكمه D را فشار دهيد و زماني كه به جاهاي شلوغ مي رسيد حالت پياده روي را فعال كنيد تا بتوانيد آهسته حركت كنيد. كافي است دو بار پشت سر هم، دكمه پاور را فشار دهيد تا به راحتي بين حالت ها سوييچ كنيد و به راحتي سرعت خود را بر اساس محيط پيرامون خود تنظيم كنيد. چرخ عقب از يك ديسك ترمز بزرگ با قدرت ترمز بيشتر استفاده مي كند و اين در حالي است كه چرخ جلو سيستم ترمز E-ABS ضد قفل مجهز است. زمان ترمز كردن، سيستم هاي ترمز جلو و عقب يكي پس از ديگري فعال مي شوند و باعث كوتاه تر شدن مسافت ترمز مي شوند و اين موضوع امنيت را بالاتر مي برد.

  1. داراي يك دسته براي كنترل بهتر با زانوها
  2. قطر چرخ 10 اينچ برابر با 22 سانتيمتر
  3. موتور براشلس آلماني با توان 500 وات
  4. دفترچه راهنما فارسي
  5. يك عدد شارژر
  6. داراي جي پي اس و نقشه آنلاين

xiaomi scooterيكي از بهترين قابليت هاي اسكوتر هاي شيائومي مجهز بودن اين اسكوتر ها به سيستم ترمز ديسكي است كه عملكرد فوق العاده خوبي را براي شما به ارمغان مي آورد . شما با استفاده از اهم قرار گرفته بر روي فرمان مي توايند پد هاي ترمز را به ديسك ترمز مجهز به منفذ هاي خنك كننده لنت متصل كنيد در فاصله كوتاهي متوقف شونيد, اين سيستم ترمز در هر شرايط آب و هوايي عملكرد خوبي دارد. يكي از مهم ترين قابليت هاي اسكوتر Mi Electric Scooter pro 4 قابلت ريكاوري انرژي است تا به كمك آن بتوانيد مسافت بيشتري را با اسكوتر طي كنيد و در مصرف باتري نيز صرفه جويي كنيد, اسكوتر شيائومي پرو اين سيستم انرژي جنشي ناشي از چرخيدن چرخ ها را به صورت انرژي اكتريكي در باتري ذخيره مي كند . در هر دستگاه يك كد QR منحصر به فرد وجود دارد كه فقط متعلق به شما است، لايه ديگري از امنيت را براي احراز هويت فراهم مي كند. درجه سانتي گراد قادر به فعاليت هستند شارژ مجدد كامل آن ها نسبت به مدل هاي ديگر سريع تر انجام مي شود. نكته شايان ذكر در خصوص باتري اين اسكوتر پشتيباني آن از قابليت Auto Sleep است , اين قابليت كه به سلامت باتري شما كمك بسياري ميكند, در صورتي كه شما به مدت 10 روز اسكوتر خود را روشن نكنيد به صورت اتوماتيك براي حافظت از باتري شما فعال مي شود, جهت خروج از اين حالت تنها كافي است كه اسكوتر را به شارژ متصل كنيد.

هنگامي كه شما اين مقاله را دوست داشتيد، مايل به اطلاعات بيشتري در رابطه با سايت اسكوتر شيائومي وب سايت خود باشيد.



ارسال توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]