پارت ها
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

سایت بهترین ابزار


گچبري مدرن سقف پذيرايي معمولا به سه صورت پيش ساخته، نيمه پيش ساخته و در محل اجرايي مي شود. گچبري هاي مدرن در سقف ها امروزه با استفاده از سقف كناف ها و سقف هاي كاذب اجرا مي شوند. معمول ترين گچبري ها براي دكوراسيون هاي داخلي خانه ها، استفاده از گچبري مدرن سقف پذيرايي پيش ساخته است. گچبري ها در طول زمان دچار تغييرات بسياري بودند. تا زماني كه گچبري هاي مدرن به وجود امدند. به اندازه اي كه اگر اولين نوع گچبري پذيرايي ها را با گچبري مدرن سقف پذيرايي امروزه مقايسه كنيد. هيچگونه شباهتي به يكديگر ندارند. يكي از مهمترين دلايل اجرايي كردن گچبري ها در سقف ها به منظور اجراي نور پردازي در سقف ها است. نور پرازي در سقف هاي كاذب و كناف ها در گچبري مدرن سقف پذيرايي، كاملا مخفي شده. آشپزخانه بدون اپن و در عين حال زيبايي بصري خاصي به سقف مي بخشد. امروزه نور پردازي در سقف ها و در ميان گچبري ها از طرفداران بسياري در طراحي دكوراسيون خانه ها برخوردار است.

  1. مبل نئوكلاسيك
  2. طراحي آشپزخانه استفاده از فرش، گليم و جاجيم ايراني
  3. طراح: خانم خانه
  4. هزينه دكوراسيون: حدود ۵٠ ميليون تومان
  5. يك اتاق خواب مستطيلي چگونه بايد چيدمان شود؟
  6. استفاده در شركت ها
  7. مبل راحتي كاناپه

حال اين رنگها ميتوانند در تلفيق با رنگي ديگر و يا به تنهايي خود را نشان دهند. عامل تاثيرگذار ديگري كه ميخواهيم از آن صحبت كنيم مبلمان اداري ميباشد. مبلمان اداري به اين دليل كه يكي از اساسيترين موارد در طراحي داخلي است و با سبك طراحي داخلي ارتباط مستقيم دارد، بسيار تاثير گذار ميباشد؛ علاوه بر آن صندلي اداري و يا صندلي مديريتي نيز متأثر از آن است. ايجاد فضاي سبز در راهروها، اتاق انتظار، اتاق مديريت و روي ميز كارمندان نيز از اهميت ويژهاي در طراحي داخلي فضاي اداري برخوردار است. متناسب با ميزان فضاي مورد نظر ميتوانيد از گياهان متفاوت با جثههاي بزرگ و كوچك استفاده كنيد. ما به شما استفاده از گياهان آپارتماني را توصيه ميكنيم كه كمتر نياز به نور و آب دارند و در محيط اداري پر كاربردتر هستند. از جمله عناصر تاثير گذار در محيط اداري نورپردازي ميباشد، كه اين روزها با پيشرفت تكنولوژي با طيف وسيعي از آن روبرو هستيم. انواع هالوژن و نورهايي با رنگهاي آفتابي و مهتابي ميتواند فضايي سرد و يا گرم را نسبت به محيط اداري و بر اساس نياز كاربر ارائه دهد. توجه داشته باشيد كه بودجه مورد نياز در برخي از سبكهايي كه گفته شد، بسيار بالا ميباشد. بنابراين بايد به آن توجه ويژهاي داشته باشيد تا در هنگام اجراي پروژه دچار مشكل نشويد.

همه چيز در اين فضا، رنگ و بوي مدرن دارد. از انواع لوسترها و آباژورهايي كه براي پذيرايي انتخاب ميشود، تا انواع ميزها و مبلها، همه و همه متناسب با اين استايل انتخاب ميشوند. يك نكته بسيار مهم در دكوراسيون طراحي داخلي اين فضا، يعني پذيرايي مدرن و شيك، استفاده از انواع اكسسوريها، در كمترين ميزان ممكن است. استايل مدرن علاقه بسياري به مينيمال كردن دكوراسيون دارد. همچنين از جمله بهترين رنگها در اين فضا، رنگهاي خنثي ميباشند. رنگ پاركت، ديوارها، قرنيز، مبلمان و … همگي از رنگهاي روشن و ترجيحا ختثي انتخاب ميشوند. معمولا براي از بين بردن يكنواختي محيط ميتوان از كوسنهاي طرحدار استفاده نمود. لوازمي مانند انواع پافها نيز ميتوانند در كنار مبلمان، ظاهر زيبا و متفاوتي ايجاد كنند. در يك فضاي مدرن، ميتوان از ديوارهاي آجري با رنگ هاي متفاوت استفاده نمود. اين نمونه از تغييرات در فضا، كمي جسارت بيشتر ميطلبد! در يك پذيرايي مدرن و شيك، ميتوانيد از مبلمان تركيبي چوبي و فلزي در كنار هم استفاده كنيد.

در اين سبك براي لوازم و اثاثيه از پارچه هايي با جنس طبيعي مانند كتان، پنبه و ابريشم استفاده مي شود. اين پارچه ها ارزانتر هستند و نگهداري راحت تري نسبت به ساير پارچه ها دارند. مبلمان مورد استفاده در سبك نئوكلاسيك ساده و داراي چوب هاي ظريف است. استفاده از مبلمان سلطنتي توصيه نمي شود. رنگ هاي مورد استفاده در سبك نئوكلاسيك، رنگ هايي طبيعي است مانند خاكستري، بژ، كرم، طلايي، نقره اي، شكلاتي و آبي. استفاده از اين رنگ ها ظاهري شيك و گران قيمت به فضاي داخلي مي دهد. در اين طراحي از دكوري هايي متفاوت و كوچك استفاده مي شود. گلدان هاي شيشه اي، آباژورهاي رنگي، آينه هاي مدرن و تزئيني گزينه هاي مناسبي هستند. فضاي داخلي اين سبك بايد روشن باشد، استفاده از نورهاي مختلف مانند لوستر، لامپ و آباژور توصيه مي شود. پرده هايي بلند و شيك و ساده در اين سبك استفاده مي شود. در صورت استفاده از فرش، فرش هاي كوچك انتخاب مناسبي براي اين سبك مي باشد.

استفاده از رنگ هاي تك رنگ، هميشه طرفداران زيادي دارد. در اين ميان رنگ هاي ساده و كلاسيك نه تنها باعث زيبايي هر اتاقي شده بلكه يك سبك دلپذير را نيز ايجاد مي كنند كه مي تواند هميشه مد باشد. اتاق خواب مكاني براي يافتن آرامش است و چيزي بهتر از اين نمي تواند كاركرد يك اتاق خواب را تعريف كند. در ادامه اين مقاله دكوراسيون مينيماليستي و مدرن اتاق خواب با رنگ سياه و سفيد را ارائه كرده ايم. 1. قاب هاي سياه و سفيد برجسته بر روي ديوار انتهايي اتاق و در كنار يك پرده ساده حرير مي تواند فضاي اتاق خواب را زيباتر كند. صندلي آبي رنگ كنار تخت خواب، تنها عناصر رنگي موجود در اين فضاست. 2. در اين اتاق خواب ساده و مينيماليستي، عناصر موجود بين رنگ هاي سياه و سفيد در نوسانند. پانل هاي بزرگ چوبي به رنگ سياه و ميزهاي كوچك چوبي در كنار تخت خواب به همراه كفپوش هاي چوبي، توانسته اند انسجام خوبي را در فضاي اين اتاق به وجود بياورند.

پسرهايي كه بازيگوش هستند و هميشه در حال فعاليت و شيطنت هستند بهتر است اتاق خوابي با كلي وسيله بازي و رنگهاي شاداب داشته باشند. استفاده از رنگهاي روشن در كنار چيدمان وسايل بازي ميتواند براي اين دسته از پسرها جذاب باشد. معمولا پسر بچههايي كه در تخيلات خود هميشه مشغول هستند، شخصيتهاي كارتوني بسيار زيادي را دوست دارند. اگر پسر شما جز دسته افرادي است كه به شخصيتهاي كارتوني مانند بت من، مرد عنكبوتي و … علاقه مند است بهتر است اين شخصيت را در گوشه كنار اتاق خوابش ايجاد كنيد. استفاده از انواع كاغذ ديواري با طرح كارتوني و يا انتخاب يك سرويس خواب كارتوني و خاص ميتواند يك دكوراسيون منحصر به فرد براي اتاق خواب او به وجود آورد. برخي از پسرها هستند كه معمولا شخصيت درون گرا دارند و هميشه آرام هستند. براي اين دسته از پسرها بايستي فضايي را طراحي كرد تا بتوانند در آرامش خود باقي بمانند.

تعادل: تعادل وزن بصري اجسام در يك اتاق است. براي دستيابي به تعادل مي توانيد از خط، فرم، بافت، الگو، رنگ و نور پردازي استفاده كنيد. مقياس و تناسب: مقياس به معني اندازه اجسام با يكديگر است و تناسب اندازه نسبي و ارتباط اجسامي است كه در كنار يك ديگر قرار مي گيرند. ريتم: ريتم عبارت است از تكرار عناصر خاصي در اتاق مانند الگوها، رنگ ها، خطوط، فرم ها و حتي بافت ها. جزئيات: بعد از رعايت 5 اصل بالا، نوبت به توجه به جزئيات و نكات ريز است. وحدت: هدف هر معمار يا طراحي، ايجاد فضايي هماهنگ است كه در آن همه عناصر و اصول انتخاب شده با يكديگر انسجام داشته باشند. ابعاد استاندارد اتاق خواب مستر بايد بين عناصري كه باهم ادغام شدند، جريان و رابطه اي (هارموني) وجود داشته باشد. اين وحدت بايد در همه جاي خانه باشد تا وقتي از خانه به اتاق ديگر مي رويد احساس نظم و هماهنگي كنيد.

سادگي سبك مدرن فرانسوي عنصر اصلي غايب در سبك آرت نوو است، يعني اهميت توجه به جزئيات؛ اما شايد مهم ترين ويژگي مميزه آن اهميت دادن به نقش ها و طرح هاي طبيعي، گلدان ها و پوشش هاي ارگانيك است. بيشترين تأكيد در نورپردازي اين سبك استفاده از نورهاي طبيعي و پنجره هاي سرتاسري بزرگ تاق دارد است. اين سبك بيشتر يك سبك زنانه است كه وجود مجسمه هاي تزييني مي تواند در آن اهميت زيادي داشته باشد. لوازم منزل كلاسيك و توجه به چوب هم در سبك آرت نوو مهم است. سبك آرتيزان در حقيقت سبك صنعتگرايانه است. رنگ هاي گرم، چوب و بافت هاي ساده روستايي مورداستفاده در اين سبك از زندگي ساده صنعتگران طبقه كارگر الهام گرفته شده است. https://bestfurniture.ir/ در سبك آرتيزان در عين سادگي كيفيت لوازم و عناصر به كاررفته بسيار مهم است؛ مانند كابينت هاي تمام چوبي، شيرهاي آب برنزي و سطوح فلزي و برنجي. فرش ها و لوازم تزييني بايد انتزاعي و گل دار باشند كه از اين نظر به سبك هاي سنتي شبيه است.



ارسال توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]