پارت ها
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۹ بهمن ۱۴۰۱

Avoid بالاترين 10 قفسه شيك خطا

kitchen decorationدكوراسيون صنعتي سبكي است كه از مصالح و تجهيزات، بدون هيچ گونه پوششي در فضاي داخلي ساختمان استفاده مي ديوار راهرو ورودي كنيد. در اين سبك به راحتي از آجر در دكوراسيون استفاده مي شود. از قرن بيستم كه انقلاب صنعتي در اروپا اتقاق افتاد اين سبك براي منازل رواج يافت و به يكي از سبكهاي خاص در دكوراسيون داخلي شهرت يافت. سبك آرت دكو همانطور كه از نامش پيداست به معناي دكوراسيون هنري است. سبكي كه بيشتر به عملكرد وسايل و اثاثه تاكيد دارد نه زيبايي محيط.اين سبك مناسب آپارتمان هاي كوچك و افرادي است كه تمايلي براي هزينه اضافي براي طراحي دكوراسيون منزل ندارند. مبلمان ها و صندلي ها و وسايل بيشتر جنبه كاربردي دارند. براي مثال استفاده از ميزهاي تاشو براي آپارتمان هاي كوچك يا قفسه هاي مخفي در زير ميزها و … مي تواند كاربري بودن اين سبك را به خوبي نشان مي دهد. استفاده از وسايل چوبي و سبك كه قابليت جابجايي داشته باشند در اين سبك طراحي بسيار مورد توجه قرار دارد.

  1. ARDESIA DESIGN
  2. Sanctuary home decor
  3. مطالب تخصصي معماري و دكوراسيون داخلي را بخوانيد
  4. لازم نيست كمد با رنگ ديوار هماهنگ باشد
  5. استفاده از كمدهاي همه كاره

kitchen decorationزيرا ستونهاي ساختمان كه موجب استحكام ساختمان شما هستند روي آنها قرار دارند و وظيفهي تحمل وزن سازه ساختمان را بر عهدهدارند. ديوارهاي حائل بايد تا رسيدن به آجر، تخريب شوند. بدان معنا كه سطح ديوار بهاندازهاي تخريب شود كه به قسمت آجري آن برسد. پسازآن ديوار با شاقول بندي مناسب و درست گچوخاك ميشود. سفيدكاري نيز پس از خشك شدن گچوخاك ميبايست آغاز شود تا در انتها ديواري صاف و تميز داشته باشيم. درواقع اين نوع از ديوارها به دليل عدم تخريب، بازسازي ميشوند و به همين دليل ميبايست گچ كاري آنها به بهترين نحو و با دقت انجام شود. هر بنا و ساختماني پس از چندين سال احتياج به بازسازي دارد. دليل اين امر اين است كه سيستم هاي لولهكشي در ساختمان، گچ كاري، نماي ساختمان، كفپوشها و … پس از گذشت مدتي بسيار مستهلك و غيرقابل استفاده ميشوند و نياز به بازسازي دارند. بازسازي آپارتمان و يا بازسازي ساختمان روشي صحيح براي تغيير است. زيرا اصولاً هزينه آن به نسبت هزينه تخريب و نوسازي بنا بسيار مقرونبهصرفه تر است.

چه تفكري در پشت طراحي به سبك معاصر بوده است؟

kitchen decorationطراحاني نظير كارلوس و رايان ايمز، هري برتويا، آرنه جكوبسن و جورج نلسون طراحي ويژهاي در زمينه انواع مبلمان كلاسيك و لامپهاي روشنايي انجام دادند. مبل كلاسيك راحتي و مبلمان استيل و لامپهاي طراحي شده هنوز كه هنوزه طرفداران زيادي در سرتاسر دنيا دارند. معماران معروفي همچون ريچارد نوترا و رادولف شيندلر طرحهاي ويژهاي در زمينه معماري خلق كردند. اين ويژگيها عبارت است از استفاده از شيشه زياد، نقشه ساده و ارتباط موثر با طبيعت. چه تفكري در پشت طراحي به سبك معاصر بوده است؟ براي اينكه راحتتر بدانيد كه منشا شروع طراحيهاي كلاسيك كجا است ابتدا بهتر است تفكرات پنهان اين سبك بررسي شود. سبك معاصر وام گرفته شده از سبك بينالملل و سبك باهاوس در اوايل قرن 20 ميلادي است. اين سبك بعد از جنگ جهاني دوم به واسطه پيشرفت تكنولوژي، پيشرفت در طراحي و توليد متريال و مصالح و تحولات طراحي كافي شاپ كوچك جهاني شكل گرفت. مهاجرت به بخشهاي شهري و در نتيجه كوچكتر شدن فضاي زندگي يكي از تاثيرگذارترين عوامل براي سبك طراحي معاصر بوده است.

دكوراسيون خانه

هميشه از رنگهايي مثل خاكستري، كرمي و سفيد براي رنگهاي پايه استفاده كنيد تا اتاق بزرگتر و روشنتر به نظر برسد. بعد بهسادگي رنگهاي خاص خودتان را بهعنوان نقاطي برجسته اضافه كنيد. اينها ميتوانند هر چيزي باشند درهرصورت كنار همديگر بهخوبي كاربرد دارند! به دليل شباهت سبكهاي طراحي داخلي مدرن با طراحي داخلي معاصر، تفاوت ميان اين دو را بهصورت مختصر شرح ميدهيم. سبك معاصر كاملاً مطابق بازمان است و برعكس سبكهاي طراحي داخلي مدرن هر چيزي از آيندهنگري دههي ۵۰ تا سالهاي اخير را شامل ميشود. سبكهاي طراحي داخلي معاصر برخلاف سبك مدرن كه بر پايهي خطوط گرافيكي مربعي و مدرنيته مبني است، آزادي بيشتري دارد. در سبكهاي طراحي داخلي همهچيز در افكار طراحي داخلي سنتي ريشهدارند. و اين يعني شما قادر خواهيد بود تا طراحي داخلي سنتي را كاملاً به سبك خود به وجودآوريد و در آن از لوازمي استفاده كنيد كه نشاندهندهي خصوصيات و سبك زندگي شخص شما باشند. حتماً پس از آشنايي با سبكهاي طراحي داخلي انتقالي و مشاهدهي تصوير بالا اين پرسش پيش ميآيد كه تفاوت ميان طراحي داخلي انتقالي و سنتي در چيست؟

شومينه نقش يك عنصر طبيعي را در خانه ايفا ميكند.

kitchen decorationشومينه منزل را به مكاني پرمحبت تبديل ميكند. در بسياري از موارد ديده شده كه منازلي كه شومينه دارند، هميشه جايي براي جمع شدن افراد و دورهميهاي صميمي در فصل سرما را دارند. حتي نسبت به منازلي كه از وسايل گرمايشي ديگر در چيدمان و سيستم گرمايشي استفاده كردهاند صميميت بيشتري و آرامش بيشتري در آنها برقرار است. شومينه نقش يك عنصر طبيعي را در خانه ايفا ميكند. ديدن شعلههاي آتش قلب هر بينندهاي را گرم و چشمها را مجذوب ميكند. از اين عنصر طبيعي بسيار زيبا براي گرمي و صميميت بيشتر در منازل بهتر است استفاده كرد. كتابخانه و شلف ميتواند مكاني براي به نمايش گذاشت فرهنگ و نگرش فردي باشد. گل و گياه يك از بهترين عناصر طبيعت محسوب مي شوند كه مي توانيد آنها را در خانه به كار ببريد. رنگ سبز گياهان به طراوت و جريان زندگي در فضا ميافزايد و رشد آنان به طور مستقيم در روحيه افراد تاثيرگذار خواهد بود. استفاده از گل و گياه در سبكهاي ساحلي بيشتر به چشم ميخورد ولي در ديگر سبك ها نيز ميتوان از زيبايي آنها بهرهمند شد.

براي شفافيت بيشتر مبلمان فرانسوي، خطوط مرتب، برخورد پرجنبش و رنگها و شفافيت برآمده از كريستالها، آينهها و سطوح درخشان در نظر بگيريد. گرچه ممكن است اين سبك شبيه به سبك سنتي به نظر رسد اما در حقيقت هميشه انرژي مدرن و بالايي دارد. بگذاريد حدسي بزنم؛ شما سريالهاي تاريخي مثل Downton Abbey را دوست داريد.درست ميگويم؟ چه دوست داشته باشيد چه نه سبك ويكتوريايي خوشطرح، درجهيك و بهطور تعجبآوري بهآساني قابلدستيابي است. به دنبال رنگهاي ملايم و براي نقاط برجسته رنگ برنز باشيد. پارچههاي مخملي بهشدت توصيه ميشوند. گلهاي يك بايد هستند اما آنها نبايد خيلي بزرگ باشند؛ رزهاي سفيد ايدئال هستند. اگر زيادهخواه هستيد يك لوستر شيك بايد انتخاب شما بهعنوان تجهيزات نور رساني باشد. اگر در انتهاي كار، طوري بود كه بانو مگي اسميت بتواند راحت بنشيند و احساس نكند جاي او نيست كار را درست انجام دادهايد. روزبهروز بر محبوبيت سبكهاي طراحي داخلي اسكانديناويايي افزوده ميشود،اين سبك بر سادگي آرام و پاك كه بهصورت جهاني پذيرفتهشده تأكيد دارد.

kitchen decorationاستفاده از كابينتهاي پوشيده يا دكوري و قفسههاي باز هم كاملا به سليقه شما برميگرده. همونطور كه گفتيم در گذشته به دليل محدوديت متريال بيشتر آشپزخانهها قهوهاي و كمي تيره بودن اما امروزه تنوع رنگي كامل هست و خب شايد رنگهاي روشن انتخاب خيليها باشه. اگر شما هم جزو اون دسته از افرادي هستين كه آشپزخانههاي تك رنگ و ترجيحا سفيد رو ميپسندين، بهتره براي روح بخشيدن به فضا كمي هم در اون رنگ يا طرح وارد كنيد. اين كار رو ميشه با كاشيهاي بين كابينتي، يك قاليچه كوچك طرح دار، چند گلدون يا چند وسيله رنگي انجام داد. آشپزخانه فضايي هست كه هرچه روشنتر باشه، حس بهتري رو منتقل ميكنه. به همين دليل اگر امكان استفاده از نور طبيعي رو داشته باشين كه چه بهتر، در غير اين صورت نورپردازي مصنوعي بايد به گونهاي باشه كه نور كافي رو براي فضا تامين كنه. براي كمك به اين مساله از نورهاي زيركابينتي هم ميشه استفاده كرد.

طراحي داخلي دكوراتيو چيست ؟

kitchen decorationاز زمانهاي بسيار دور انسان علاقه به زيبا كردن محل سكونت خود داشته است. انسانها با نقاشي بر روي ديوار غارها سعي بر زيبا تر كردن محيط داشته و در هر دوره با هنر و معماري خاص خود اثار بسيار ارزندهاي ساخته است. در معماري و هنر دكوراتيو امروزه نيز افراد زيادي با خلاقيت و ايدههاي به روز سعي در افزايش زيبايي محيط و محل سكونت دارند. در اين مطلب شما را با جديدترين ايدههاي دكوراتيو 2020 آشنا ميكنيم كه با كمترين هزينه قابل اجرا هستند. از برترين متخصصين شهرتان رايگان قيمت بگيريد، با آن ها چت كنيد و بهترين را انتخاب كنيد. طراحي داخلي دكوراتيو چيست ؟ براي ساخت شي دكوراتيو از تركيب صنعت و باكس دكوري هنر استفاده ميشود. اجسام دكوراتيو علاوه بر زيبا بودن، كاربردي هستند. براي ساخت اشياي دكوراتيو از موادي مانند سراميك، چوب، شيشه، فلز و منسوجات استفاده ميكنند. اجسام دكوراتيو خانه گاهي مانند كاغذ ديواري، ثابت و گاهي مثل انواع ظروف، آيينه و..

  • The spruce
  • خانهاي همانند گالري
  • طراحي دكوراسيون متعلق به چند بخش از منزل مي باشد؟
  • قفسهبندي تمام ديوارها
  • كلوزت روم

kitchen decorationهمه چيز ساده و دلنشين است. در اين سبك از خطوطي بسيار صاف استفاده ميشود. در سبك مينيمال به فضاي خالي ارج داده ميشود يعني هر آن چه غيرضروري است از اتاق حذف ميشود و اجازه داده ميشود تا فضاي خالي خودنمايي كند. اصولاً از رنگهاي سياه و سفيد در اين سبك استفاده ميشود. سبك صنعتي از انبارها و كارخانههاي قديمي الهام گرفته شده است. در اين سبك از ديوارهاي آجري يا بلوكي استفاده ميشود و لولههاي ساختمان در معرض ديد قرار دارند و از تزييناتي از جنس فلز و بتن استفاده ميشود. در سبك صنعتي، رنگ مواد اوليه تغيير داده نميشود و طراحان اجازه ميدهند تا لوازم به همان شكل طبيعي خود باقي بمانند. رنگها اصولاً تيره هستند و در صورتي كه قرار باشد از رنگ روشني استفاده شود، قطعه هنري انتزاعي با اين طيف رنگ، در خانه نصب ميشود. طراحي صنعتي در دهه 1990 در امريكاي شمالي بسيار طرفدار پيدا كرد. در آن زمان، كارخانهها و انبارهاي قديمي و فرسوده را تبديل به خانههاي مسكوني ميكردند.



ارسال توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]